29 nov 2023

Fagerlidal skole vant Bedriftsskytingen 2023

Årets Bedriftsskyting ble avsluttet med en spennede todelt finale. Etter at alle lag hadde hatt 3 skyttere gjennom innledende skyting måtte det omskyting til for å avgjøre hvem som gikk videre til superfinale. Der ble det skutt enkelskudd med advarsel til skytter med dårligst skudd. Etter to advarsler var det slutt og man måtte forlate standplass.

Best av alle var Fagerlidal skole – mix, som klarte seg gjennom superfinalen uten advarsler. Ikke nok med at mix-laget vant, så tok Fagerlidal skole – girls seieren i kampen om beste damelag etter omskyting mot Hjertind.

Etter endt skyting var det premieutdeling, der det var utdeling av Vandreskjold til beste lag og beste damelag. Trekking av gavekort og utdeling av heder og ære ble det også.

Alle resultater finner du her

Beste damelag

Vinnerlaget fra Fagerlidal skole

Så glad blir man når man drar iland seieren for laget sitt